BLACK


Tråkigt värre.. Film hela jävla dan typ. Men så kom Lisa förbi och senare dök Jehnie helt plöttslig upp också. :)  Imorgon blir de jobb från 7.30 -13.00 så en jävligt skön dag. Så är de snart helg igen. Träffa Sarah på Fredag! Ska bli riktigt skojj. Inte träffat henne på länge. Lillla söta rara uppsala flicka. haha  Puss på reh Hooooe! <3   Blir väll antingen Pink Night på 360 eller 200dagars på KC på Fredag fårla se va som händer. Upp till flickorna va dem vill. Mig spelar de ingen roll. Om de inte blir People i Uppsala. Blir ialla fall på med dem SVARTA klackarna.. haha   Men aja de e 2 dagar kvar så finns gott om tid att bestämma sig :)

Längtar efter dig riktigt mycket min älsk, längtar efter din famn.. Så ställ dig upp, fan våga ta smällen. Finns inget ont som kan hända. Du är finast i mina ögon oavsätt vad. De har du mitt ord på! Du vet att du är bäst. LOVE YOU<3

Kommentarer
Postat av: amanda

lack&läder

2008-11-23 @ 20:51:05
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0