TORSDAGSKVÄLL


Igår blev de ju bryggan med tjejerna.. lite firande för Twinsen som nu äntligen fyllt 18.  Blev ett par cider igår och såvidare.  haha..  så kommer Sofie och kör upp världens ÄCKLIGASTE "cider" i käften på mig.   Coze Virgin... FYFAN säger jag bara.. Redbull/Vodka är inte min grej. helvette va skarrigt det va.  Fick ju fan sluka en hel Grevendal för att få bort smaken... SUCK..  GAPA kaeroke utav ba helvette "mamma mia/ truly,madly,Deeply och lite till" haha de va sjukt skojj.. haha  Drog hem kring 02.. fick GÅ hem för busshoran inte gick... men Snacka me marcus i mobilen så de gick bra.. :P  Thank you for living dude!  :D Nu sitter ja här me josse breve mig.. hon är ju som hon är men dem som vet vem hon är VET precis vad jag menar! haha...

Kommentarer
Postat av: amanda

för det första heter det virgin ooze och sen undrar jag om jag skulle kunna få mina pengar innan nyår? Medtanke på att jag skulle behöva dom då..

2008-12-19 @ 16:42:43
URL: http://oblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0