Time

Julafton och kvällen lider mot sitt slut.Är så fruktansvärt trött efter idag. och känner knappt att ja orkar någonting nu ikväll. Flickorna försöker dra ner mig till Corner men de pallar jag inte. Lär ju fan somna när som hällst.. är så äckligt trött.

Igå:r va jag och handla julklappar.. Blev så jävla nöjd med precis allt :) Dyrast va ju garanterat till morsan. hon fick en jätte fin låda me massa Oliv grejer i från Body Shop.   Men julklappar åt Pappa och syskon tar jag till nyår eftersom pappa inte kommer hem förns kring Nyår.. så de blir som en extra liten julafton.
Julafton: Sov hos morsan...
Blev fan uppsliten ur sängen klockan 9 imorse.. Käka frukost och fixade till mig. Lockade håret på Syskon/Kusiner. och tills sisst fick ja mig själv i årdning :)  Blev riktigt nöjd. Mobilen gick i ett hela jävla förmiddagen... drygt värre.. Så nu har den typ fuckat upp sig som vanligt...  Sen vart de käk.. kalle anka.. och SEN fick vi öppna julklapparna haha :P haha förväntans fulla små kusiner och syskon som bara slet upp pappret.. haha Syrrorna fick sånna där jävla (Pet Shop) figurer haha söta som utav bara helvette :P haha men vafan små extremt dyra plastbitar.. Ja fick massa fint :)  Men bästa va ju ändå presentkortet på Ikea.. så nu jävlar ska de shoppas. "Mellandags rean here we come" Haha...
De enda dåliga med idag var att jag saknade pappa. Känndes tomt utan han. :/ Men han är snart hemma igen så de är lungt.
Imorgon blir det däremot utgång. Blir Föra hos mig sen vidare till Kc. Lär nog bli skoj :)  Denise och therese Kommer förbi vet jag ialla fall :)  sen får vi se om vi blir fler. men de blir vi säkert. Så ska väll försöka röjja loss ordentligt imorgon.
Drygt bara att Josse fortfarande grinar över saker och ting... Annars hade ja fan släpat me mig henne ut. men iförsig så tycker inte hon om att festa så....
Men de kommer bli jävligt skojj ändå. Vi gör slutet av detta år oförglömmligt nu flickor och pojkar! :D 



PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade finaste hjärtat mitt, för en urmysig jul :)

Jag förstår att de é jobbigt att ha 2 hem att slitas emellan, men jag gör mitt allra bästa för att ni ska ha det bra o få det bästa en mamma förmår ge - allt ger jag från hela mitt hjärta - för att jag älskar Dig gränslöst mkt!

Tack gumman för att du är DU...älskar dig precis som du är - MIN VACKRA ÄNGEL!



Många pussar/ Mochan *L

2008-12-24 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0