Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg.


Du har tänkt allt som sagts om mig, Du kan tro allt du hört om mig. Du kan ställa frågor om sanningen. Finns det en eller finns det tusen? Svara rakt från hjärtat nu. Ditt medlidande kan jag va utan. Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg. Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholms torg. Det känns som när jag kom hit. En ynklig rad av fotspår, en okänd kontinent. Nu vaknar staden långsamt och jag är full igen, Snön hyr ut sin oskuld för skiten bara känns. Stockholm vaknar långsamt och jag är full igen. Snön hyr ut sin oskuld till hela Kungsholmen Det känns som när vi kom hit till möjlighetens land.



Kommentarer
Postat av: Melissa

Förstår utifrån dina inlägg att du brottas med någonting... måste i alla fall säga att det här inlägget var starkt... precis så som bilden ser ut -precis så känns sorgen de där tyngsta dagarna. Man bara blöder och är helt lamslagen.



Tack för den bilden!

2008-12-05 @ 01:28:20
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0