Pink panter

Drog över till Morsan igår men de blev ingen myskväll de blev RÖJJ med stora bokstäver.
haha Satt och pimmpla rö vin och lekte satan med kameran. haha jävlar va vi skratta. tog mig fan en timma att hitta nått att ha på mig. men de sluta me att ja drog på mig svarta jeans, en svart kortärmad skjorta och ett svart/vitt mönstrat linne under :)
 Blev jävligt nöjd med mig själv allt vart perfekt förutom just högra ögonfransarna.. haha Såg hemskt ut.. dryyyygggttt...
men de blev bra ändå. Gick ut för att möta Richard men de gick ju inge vidare för han skulle ju gå direkt.. haha han missa vårat förkrök. TUFF SHIT!!!!
Sen kom Saija "moster" över också. Jävlar va hon drog ner vinet snabbt för vi skulle ut till taxin haha..
När vi kom fram mötte ja flicksen och morsan och saija drog till Garage.
Jag drog mig tillbax till Kc där ja visste att ja hade flicksen så..  Hade så sjukt skoj.. 
Jonte,Richard,Wenker och Damir dök upp senare. haha fast Jonte fick inte komma in :P
Vart ett par P2.or till en början men sen jävlar blev de Pink Panter resten av kvällen.. Så jävla gott helt sanslöst!
Röjjde satan med Jessi och Tessan haha.. Pärchie, linda och jojsan dök ju också upp :) Sen massa annat trevligt folk också.
Tog taxi hem kring 03.30 Då tessan furst skulle till Rönnvägen innan vi fick åka vidare hem igen haha ..
Jessi sov hos mig så när vi kom innanför dörren drog vi på musiken på hyffsad volym och drog fram allt morsan hade i kylen,frysen/skåpen.. haha Sen somna vi dock jävligt fint. haha Vart ju inte lite dragna så haha..


Sitter och dricker vin vi mor min <3

efter ett par glas börjar de gå undan.. haha

Efter ett par glas till börjas det ännu mer. haha Sådan mor sådan Dotter inte sant? haha

Utgång med flickor så vackra!

Pussas<3

PINK PANTER - <3

Röjja röjja satan!!!!




Love / FLAMMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0