Nellie & Jonna


Vakna kring halv 10 första gången utav att Jocke ringer och väcker mig.. :/  drygt. Somna om igen sen och vaknar igen av att Michan ringer och säger att hon är strax hos mig. så dr va bara att kliva upp.. Käka frukost och sen vänta in henne och Syrrorna som skulle komma hem från skolan. Dem va väll hemma kring kvart i 2. Drog på mig kläder för dagen fixa till mig och drog iväg till Arlandastad för att kirra lite nytt smink och hitta världens snyggaste Omlottskjorta jag blev tvungen att köpa "Bilden åvan" Marin blå.. Blir sjukt snyggt med ett par vita jeans och lockar i håret :)  Får väll bli helgens outfit :)   Blir de bra Amanda?!?!?... haha :D  Pappa jobbar natt idag så är barnvakt åt syrrorna :) Drog ju me dem upp till Eurostop men dem klaga inte så de va ju bara att köra på det. Pallade aldrig väsby så de blev som de blev.  På ntal om ingenting.. Vafam är de här för Piss väder??? De e FUCKING 2 December och de REGNAR..  Suck 5 hela plusgrader och piss regn. vafan kan de inte bara snöa ordentligt igen :(  aja hoppad de blir en VIT jul i alla fall. man kan ju alltid hoppas i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0