Juldagen

25 December och de e nästan helt vitt på backen. Skulle vara hos morsan kring 2 men va redan där vid 12.
Kusiner,mostrar och massa mera skulle komma igen och käka Lunch. Blev riktigt mysigt. Käka knäck utav bara helvette typ. haha  De fanns verkligen ALLT på bordet. Så de va inte direkt nån som klagade.
Alla drog väll kring 5 - 6 nån gång. Så de va bara att hoppa in i duschen.. och börja fixa sig iårdning. kring 9 kom Denise och Therese och de jättemysigt :) Satt och drack Wild Strawberry Sprinkle och shotta Salmiak haha. PANG sa det så hade allt stigit åt huvudet. men de va sjukt skoj. Sen lite senare dök Alex, Richard,Jonte,Alexandra och Alex upp.. Kring 23.40 drog vi till bilen och åkte ner till KC. 
Skojja inte att kön av lång...  Va fruktansvärt kallt att står där i 20min... och sen var det FÖR mycket folk. Gick knappt att gå därinne . Tappade bort allt och alla helatiden. men de gick bra ändå.
Vart dock lite mycket vin..  Nej men hade en helt hyffsad kväll.. Va ghemma så jävla sent bara. och somna inte fören 07.30 nått... 
och vaknade kring 16.00.  Ringde pappa.. Bad han komma hem me nått att käka.. så fick midda vid 17.00 Sen tvärslockna jag igen.. och vakna inte fören 22.00 Fy faaannn..
ligger i sängen och det är -4 ute. Harr fan sovit bort precis hela dagen.... Så nu pallar jag inte göra någonting. Inte sett pappa på en vecka så ska väll va social med han :)
Får bli nått sånt mysigt! Om jag inte hamnar i Sigtuna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0