Fire


Haft världens hemskaste natt.. men tänker inte gå in på den såhär öppet direkt. Kunde verkligen inte sova..   Vakna nu och klockan är 14.46 Är så förbannat jävla trött. så de blir bara myskväll denna söndag. Tänkte käka ute ikväll. Sen blir de nog bara hem, Käka Godis och glo film :)  Moste fan hema till Linda och hämta min tröja också..  och sen har ju fan Pärchie min plattång *mitt allt*  Och sen har ja fan ännu mer kläder och shit utspridda lite överallt...  Folk ska alltid låna hela tiden.. SUCK. Snart är de julafton också...  Är nästan klar me alla Julkappar.. Och som FUCKING Vanligt blir de fel på lönen.... FUCK  Kom ............hem nu sötis! :)  i miss you (a) *blink,blink*
Ligger i sängen just nu som alltid istortsett.. och försöker tänka ut ett nyårslöfte.. hmmm... Ärsh de e långt kvar till nyår haha..:P M - Jag vill seriöst omye bråka med dig... men varför ska de alltid hända att vi blir oense om allt och ingenting..  Du vet att du alltid kommer att vara min babylove!  glöm ALDRIG det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0