Dygn

Vänt upp och ner på hela jävla dygnet.. drygt värre. Vakna ju fan 22.00 igår och sommna 04.30 och så vaknar jag nu...  
Aja. Passar flickorna för pappa är och handlar. och bror min/ Robin sitter och spelar WOW.. hahaha töntarna nr.1
Pappa och syrrorna ska till farmor snart men varken jag eller min bror vill följa med "de har sina skäl" Så ska upp och vara socialt med morsan istället :)
Kanske drar ut med henne ikväll om hon orkar!

Ibland är allt bara bäst men samtidigt så jävla drygt och fel. Tänker inte nämna några namn.. men du VET vem du är!
Att du kan göra så emot mig...  De är tragiskt. Du gjorde mig illa innombords och det kommer jag aldrig att förlåta dig för. Nästa gång du står framför mig så kommer jag seriöst att spotta på dig..  du förtjänar det så jävla hårt.
Men nog om dig.  Du är inte ens värld att nämnas mera.

MELLANDAGSREAN är i fullgång.. och ja pallar verkligen inte iår..  stå i dem där jävla köerna och bara trängas och nästintill slå sig igenom.  Det är inte speciellt roligt. Men moste ta mig till uppsala... IKEA  och shoppa lite/massor Så får nog ringa mormor(A)
Ska göra om hela rummet. Byta ut en massa saker och shit..  Nu är allt Silver och vitt.. så de ser för ljust ut. så ska lägga in massa Svarta saker. är inte alls mycket för färg.. hatar färger så de får bli svart och vitt.
De är bara 4 dagar kvar sen är det Nyårsafton. Och sen börjar man jobba igen den 7.e
skoj skoj :) Det är nog de bästa jag vet. att få vara på jobbet med alla barnen :)
De gör mig glad.


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0