December


ÄNTLIGEN fick ja ju min jävla fott lön... Alltid Samma jävla strul hit och dit.. Drog in till stan me Bror min och en av hans polare. Shoppa lite. Köpte lite Julklappar och sånt :)  Så Bästa köpet ja gjorde idag var tamejfan Ett par stövlar och en AIK halsduk (Bilden åvan)  Mysigt som fan :) Brorsan fick också med sig lite skjysta prylar hem tihi :) Kul att kunna umgås med sina syskon ibland också :) nej men de va mysigt!  Käka inne i stan Ochsåvidare.. Ikväll blir de bara ta de lungt :) Ska inte göra så mycket är sjukt trött.. lär somna tidigt ikväll.. Ögoninflamationen är BORTA sååå jävla skönt :'D Tihi...     Imorgon ska jag ju självklart va barnvakt hela kvällen. Farsan Jobbar kväll så har syrrorna hemma :) Men dem får följa med till Väsby imorrn :) De gör nog ingenting. de är ju barfa skoj för dem att följa med. haha kanske inte så kul att släpa efter mig och mina polare men men bättre än att bara va hemma och tråka.. Träffa Michan imorrn som ja inte gjort på ett bra tag nu!  Så får väll se hur de går hahah...  Annars lär jag nog bara kela me Josse :)  Sen Onsdag blir de fan Fredag hela veckan me Tessan, Lisa och Lotta :)   Fan ÄNTLIGEN December.. och inte långt kvar till jul :) Mycket som skall göras här i julstöket och  många som skall ha Juklappar! Tihi. men de löser sig :D

Kommentarer
Postat av: amanda

GE MIG LÖRDAG!

2008-12-02 @ 00:53:42
URL: http://oblyg.blogg.se/
Postat av: Emily

NUUUUUUU!!!!!!!

2008-12-02 @ 01:00:06
URL: http://tropicalflavour.blogg.seSå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0