By:Miichi

Jag kan inte andas paniken börjar komma, jag försöker fly när satan leker kurragömma. Jävulen tog lyckan men vart har du lagt den? När jag är törstig förgiftar han vattnet. Utanför min dörr där väntar sarjade och brännda, änglarna står med svärd nu kommer dem att hämnas. Ni behöver inte skada mig för jag kan göra det själv och ställer mig på pallen med snara runt halsen, dax att ta farväl jag har dansat sissta dansen. Jag börjar tappa kraftén kan inte längre andas, Nu hänger jag i repet och ser änglarna skratta. hjälp mig.. hjälp mig... Nu går jag i ett gränsland med kartan i handen, vi sticker härifrån och tar båten från hamnen. Var är mina vänner säg mig vart ligger mitt hem? Vart är jag påväg jag har tappat bort mig själv. Försöker ta mitt liv, men de går inte så bra för men allt kan inte blöda, Jag är redan död ju.  Chocken den kommer jag är fast här nu föralltid, såhär ligger de till du har hört på minna drömmar jag skriker efter hjälp nu men alla händer viker undan. Hjälp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0