BORING

FREDAG

Och dagen börjar med ett skrik. Som vanligt rök jag och far min ihopp och öppnade logor som vanligt. men men de löste sig. Drog till Arbetsförmedlingen och sen hem igen. Käka Lunch och sen vidare upp till Morsan!  Hjälpte till att baka Lussebullar Tihi.. *NAMNAM* haha. Käka midda hos henne och så också. De bokstavligt talat ÖS regna igår så hade ingen lust alls att dra in till stan. vart så jävla otaggad pga vädret och en hel del annat. Så sket i det. Drog upp till Valsta, mötte jessica och sen drog vi till mig, Pimmpla vin och ett par Groggar.Bror min var hemma med några av hans polare. va rätt skoj då :P Drog med 22.17 bussen men vi hade fetaste oturen så buss horan dog ju vid Märstadal. Så fick ta en HÄRLIG promenix i regnet... SUCK. missa tåghyelvetet och fick vänta fucking 30min på nästa.. Weeeey!  Äntligen kom tåget och vi drog till Rosers. Skulle hem till jojsan!  Träffa Jonte, Richard och deras grabbs på tåget. haha Dem skulle visserligen in till stan så..  Hos Jojsan var de ju inge vidare drag så vi alla drog oss. Irra runt ute ett tag. men sen blev de för kallt och man va så sjukt blöt om fötterna haha. Så de fick bli en vända på Kc. Som också sög riktigt hårt. Så till sisst kom Mackan Och hämta oss. Blev att vi käkade på statoil. Ja och jessica istortsett dog utav skratt pg.a han som jobbade där.. eller den andrame glitter i håret. HAHHA Gaaaalet:P  Får seriöst hoppas att Lördags kvällen/Natten blir PARTY för faaan!!!

Kommentarer
Postat av: fantabulous

Haha, blääh vilken bild. Vi får jobba hårdere på den nästa gång! :D

Synd att du skulle dra så tidigt babe!

2008-12-15 @ 15:06:31
URL: http://roxaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0