Kännslor men ändå så olika.

Ett liv fullt av misstag, ett liv fullt av meningslösa slut, ett liv fullt av Grova ord och svåra slag. När tårar rinner och blodet sipprar ner längs kroppen. Glittrande Vassa rakblad som sliter emot händerna. Svåra smärtor i bröstet när man inte längre vill andas. Djupa depritioner som aldrig vill släppa. Tankar och pror som tränger sig in i drömmar. Men så kom HAN!  han som öppnade upp dörren för mig. och visade mig vart jag skulle ta vägen. han som visade mig vad kärlek ÄR. vad de innebär att  verkligen tycka om någon. Han gjorde mig lycklig. han fick mig att falla för honnom. 1 månad gick. Allt var prefect. 2månader .........  5månader har nu gått. och han visar mig vart jag ska stå än idag. han älskar mig för den jag är.  Och berättar det för mig varige dag. hur mycket jag betyder för honnom och precis hur mycket han älskar mig. För en gång skull har jag hopp. Det är det här jag vill!  Jag vill leva såhär. för du gör mig lycklig. Du gör mig Glad. jag har drömt så många drömmar men den här har blivit sann. Du är min verklighet. och jag tänker inte släppa taget om dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0