....

Tack Angelica för hjälpen Tihi (A)


Inte haft världens trevligaste natt direkt om man säger så. Världens bråk fan fram till 02.30.. :/ Suck
men de är löst nu som tur är. Men va är de man brukar säga?
Ett Förhållande utan bråk är igentligen inget förhållande. man kan fan inte vara helt perfekta och helt lika!
Finns alltid någonting man inte kommer överens om och blir oense om saker och ting.
Livet kan vara en tuff match ibland. Men De går alltid att lösa alla problem! på ett eller annat sätt.
Älskar man verkligen någon och vill lösa ett problem men henne/honnom så går de bara man ger sig fan på det.
ja ger inte upp i frsta taget. Jag KRIGAR för det som betyder någonting för mig. Och så kommer det alltid att vara.


Sitter på Pendeln just nu. Tittar ut igenom fönstert och de regnar ute. :/
Michan fyller 19år idag och är påväg till Fridhemsplan för att möta upp henne där. och sedan ta tåget mot Kungsängen.
hem till henne. Är på rätt bra humör idag men vi får se hur folket ikväll får mig att må.
Ska förmodligen ut ikväll men vet inte om de e riktigt bestämmt ännu. Pg.a  Olika skäl. 
Men det löser sig. De är mickans dag idag så den ska ingen få sabba. Alla vill väll "Bestämma" på sin födelsedag.
Lär nog bli en lyckad kväll. Är prinsen min på bra humör så är ja också det. :) Så återstår att se hur de blir.. Men men.


Kommentarer
Postat av: Angelica

varsegod :d om de var mej du mena (A) haha <3

2008-08-24 @ 18:52:38
URL: http://ohangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0