Du skulle bara våga.

Du! 
Du vet vem du är så nämner inga namn.
men att du kan ha hjärta att så mycket som ens Peta på min lillebror.
Gör mig riktigt jävla förbannad.
jag trode aldrig du skulle sjunka så lågt i mina ögon.
du är förhelvette 89,a och min bror e 91,a.
tycker du inte riktigt tänker dig för på vad du gör eller säger.
och att du försöker förstöra för mig.
Jag säger bara.  Lilla du.... alla mina vänner har redan berätat de du säger till dem. för de är inte mig dem är falska emot utan det äe emot DIG!  De är skratt retande att höra. Alla förstår och tycker du är patetisk som ger dig in på att få kännslor för en kille som är 2 år yngre än dig och plus är din "Föredetta" tjejpolares LILLEBROR? 
När du fan är ett år äldre än mig? 
Du kommer aldrig vara värld någonting i mina ögon längre bara så att du vet.
 Nu har du gjort bort dig rikitigt ordetnligt. trode de va bra när alla ryckten om dug kom?  men tydligenh inte?... 
Du säger till mig att du förändras men vänner hör av sig vilket du inte gjort på rikgit länge så tar inte som min vän längre. Patetiska lilla du. Prata på du.
men de du inte vet lider du ju inte av verkar det som.
 Du snackar till anadra men du ska bara veta att dem berättar saker för mig.
 för dem är sanna vänner.
Så sug på den du!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0